Wij gaan voor een lange termijnrelatie waarbij “de mens” centraal staat.

  • Klantgericht en klantvriendelijk denken:

De klant staat centraal. We luisteren naar uw problemen en bieden oplossingen of hulp aan met de glimlach.  We focussen ons op maximale klantentevredenheid met een persoonlijke service op maat met oog op informatieverstrekking via verschillende kanalen.

  • Geluk op het werk:

Gelukkig personeel is heel belangrijk. Een team werkt beter dan een individueel persoon. Het is belangrijk dat iedereen zijn talent ten volle kan benutten. Mensen die zich goed voelen stralen dit ook uit en dit komt u als klant meer dan ten goede.

  • Eerlijk en correct:

Wij proberen een zo open mogelijk communicatie te voeren. Dit zowel met u als met onze medewerkers. Openheid creëert vertrouwen. Vertrouwen is essentieel in een goede relatie. Geen hard-selling maar advies op maat.

  • Kwaliteit en specialisatie:

U als klant verwacht dat wij u goed informeren, een goede dienstverlening bezorgen, een snelle service verlenen. Wij proberen kwaliteit op alle vlak na te streven. Dit wordt door ons regelmatig gecontroleerd en bijgestuurd.

  • Discretie:

Vertrouwelijke informatie wordt ook op die manier behandeld.